Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zapraszamy na szkolenie "Zarządzanie zmianą dla managerów"
CELE SZKOLENIA: Głównym celem szkolenia jest ukształtowanie umiejętności z zakresu zarządzania zmianą w organizacji. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jakie zmiany zachodzą w zespole ludzkim oraz jakie czynniki zaburzają jej przebieg w trakcie procesu zmiany.
Dodatkowym aspektem szkolenia jest poszerzenie wiedzy z zakresu wykorzystywania strategii organizacji do utrzymania harmonii ze zmieniającym się otoczeniem rynkowym przy zapewnieniu, że zasoby firmy są bezpiecznie powiązane z produktami/usługami dostarczanymi klientom i realizacją celów organizacji.
KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA W SZKOLENIU
Rozwiniesz umiejętności kształtowania z zakresu zarządzania zmianą
Otrzymasz wiedzę z zakresu zmian oraz czynników wpływających na proces zmiany w organizacji
Rozwiniesz umiejętności radzenia sobie z sytuacjach trudnych podczas procesu zmiany
Rozwiniesz umiejętności wspierania pracowników w okresie zmiany
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA - 2 dni szkoleniowe
Proces zmiany w organizacji
Koncepcja Andersona w procesie zmiany
Zarządzanie zmianą w organizacji
Czynniki zaburzające proces zmiany
Strategia organizacji a w procesie zarządzania zmianą
Sytuacje trudne w trakcie realizacji zmiany oraz skuteczne metody radzenia sobie w sytuacjach trudnych
Rola managera w trakcie procesu zmiany
Skuteczna komunikacja managera z podwładnymi w trakcie zmiany.
UCZESTNICY SZKOLENIA: Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy poszukują inspiracji, jak zrobić krok pomiędzy planowaniem strategicznym a wdrożeniem planu w życie, każdego kto odpowiada za linię biznesową i częścią jego pracy zawodowej jest zmiana.